  • Data: 2004-05-12 13:50:55
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prace - brak kwalifikacji
    Od: "Roland Zerek" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hanna" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c7t8rq$4bq$1@fargo.cgs.pl...
    > Twoją żonę jako nauczycielkę obowiązuje Karta Nauczyciela,art 27
    > mówi o rozwiązywaniu umowy o pracę zawartej na czas nie okreslony,
    > dochodzą tu jeszcze wymogli "zaliczania" kolejnych stopni
    > nauczycielskich przewidzianych w Karcie Nauczyciela, jeśli tutaj twoja
    > żona nie naruszyła swoich obowiązków, to dziwne wydaje się takie
    > uzasadnienie wypowiedzenia a czy uczyła przedmiotu związanego z jej
    > kwalifikacjami, tzn. języka obcego, czy jeszcze innych przedmiotów?
    > [...]

    Sytuacja jest o tyle nienormalna (w tej szkole), ze o ile ona tam jest
    zatrudniona od roku 2000, o tyle NIKT nie zadal jej pytania o odbycie
    stazu - tutaj sytuacja moze byc dla niej zla, bo wlasciwie, to nie wiem na
    jakim etapie sciezki zawodowej ona jest! Wiele razy ja namawialem zeby sie
    tym zainteresowalem, ale jakos nie przekonalem jej. Ona twierdzi, ze i tak
    ajak znajdzie inna prace, to... Ale na razie jej nie ma, a pieniadze sa
    potrzebne...

    Zona uczy jezyka polskiego w szkole specjalnej przy szpitalu i generalnie
    uczy dzieci z normalnych szkol, tylko w troche dziwnych warunkach - ta
    szkola w ogole jest dziwna, ale jest. Uczy tego przedmiotu zgodnie z
    przygotowaniem zawodowym. Nie ma tylko oligofrenopedagogiki, ktora jest w
    szkolach specjalnych wymagana...

    Okresy wypowiedzenia sa zachowane zgodnie z karta. Bulwersuje nas tylko
    ponizajace/selektywne traktowanie przez dyrektorke. Tutaj IMHO jest to
    praktycznie mobbing, tylko jak go udowodnic... No i ta argumentacja IMHO
    jest baaardzo naciagana - nikogo innego nie zwalnia.

    --
    Roland