  • Data: 2008-07-25 10:09:55
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 11:27
    > (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g6c6c4$cdp$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > No i dobrze, że się trzyma. Przynajmniej są tanie, solidne i
    > ogólnodostępne usługi o kluczowym znaczeniu.

    Tanie, ogólnodostępne - zgoda. Ale solidne!?. Chyba mówimy o innych
    pocztach.

    > Co prawda zminimalizowałem
    > już przesyłki fizyczne maksymalnie, ale i tak uważam, że Poczta powinna
    > dalej funkcjonować tak, jak funkcjonuje.

    Oczywiście. Niech tak funkcjonuje. Dzisiaj do mnie zadzwonił kontrahent że w
    końcu dotarła do niego faktura którą wysłałem mu w marcu :). Ciekawe kiedy
    dotrze duplikat wysłany w kwietniu (koniec końców niepotrzebnie, bo i tak
    mu zawiozłem drugi duplikat osobiście).

    Gdzieś w okolicach kwietnia dostałem potwierdzenie odbioru poleconego który
    nadałem w grudniu. Priorytetem.

    Niech tak funkcjonuje :).

    p. m.