  • Data: 2004-09-09 12:57:39
    Temat: Re: wezwanie do wojska a praca - pilne !!!
    Od: "KEMOT" <kemot(USUŃ TO)@inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja odbyłem w 2001 roku zasadniczą służbę wojskową dla absolwentów wyższych
    uczelni 6 miesięcy - Szkoła Podchorążych Rezerwy WSO we Wrocławiu. Składki
    ZUS opłacało mi wojsko. Staż pracy etc. po 12 misiącach możliwość zasiłku
    etc. Dla osoby na której utrzymaniu jest rodzina:żona,dzieci jest to dobre
    wyjście. Dla żołnierza żołd dla żony odpowiedni zasiłek i wojsko dzieciom
    też z głodu nie pozwoli umrzeć. Taki poborowy bez zawodu może równierz
    zdobyć zawód jakiś np. kierowcy, ma możliwość pozostania w wojsku za
    pensię sporo ponad 1000zl (wykształcenie podstawowe jako kierowca) plus
    różne dodatki. Skąd panika przed wojskiem. Zależy co jest ważniejsze
    zdrowie czy pieniądze. Trafiają się elementy które aby nie pójść do
    więzienia wolą iść do wojska. Nie liczysz chyba że jeżeli rodzina, szkoła
    etc. nie wychowała takiego elementu to wojsko zrobi to od ręki. W wojsku
    panuje prawo dżungli. Pobór jest tylko po to żeby odpowiedni ludzie mieli
    etaty, pozostali żeby mieli możliwość zarobienia na lukratywnych dostawach
    dla wojska etc. Za dużo jest wydawane pieniędzy na wojsko a zdolność
    bojowa jest taka akurat na obrone w czasie II wojny światowej. Jedyne
    sensowne rozwiązanie to rozpędzić to pospolite ruszenie. Nasza armia nas
    przed niczym nie obroni. Nieco ponad 2% PKB wydane w 2001 roku na armie to
    starata pieniędzy.