    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: udostepnianie namiaru na nielegalne dane
    Date: Fri, 20 Apr 2007 15:10:42 +0200

    > Doprawdy? Wszystkich materialow tam zamieszczonych?

    ze swieca szukac takich ktore nie sa chronione prawem autorskim,
    rzniecie glupa nic nie zmieni

    I w ogole co rozumiesz przez
    > "rozpowszechnianie materialow"

    chronionych prawem autorskim.

    , bo ja tam nie widze nic innego jak tylko linki,
    > ktore bez posiadania emulka nie prowadza tak naprawde nigdzie.

    no i co ze nie doprowadza?

    > Rotfl. A co mnie jako admina moze obchodzic czy na mojej stronie jest taki dzial
    > czy nie. NIE MAM OBOWIAZKU tego sprawdzac. Conajwyzej dostane "urzedowe pismo".

    mowimy o adminie w sesnie wlascicielu serwisu, a wiec osobie ktora sama
    taki dzial stworzyla. Jezeli ja jako admin stworze dzial do
    zamieszczania pornografi dziecieciej to nie trzeba urzedowego pisma by
    mnie za pomocnictwo w rowposzechaniu ukarac.

    > Po pierwsze - na ktory przepis?

    14,15

    > Poki co, to Ty generalizujesz.

    nie ja a ty, z gory zakladasz ze cokolwiek by tam nie bylo, jakkolwiek
    by serwis nie wygladal, wlasciciel za tresci umieszczane w nim nie
    odpowiwada. ustosunkuj sie do dzialu pornografii dziecieciej (w sensie z
    osobami ponizej 15 roku zycia)

    Sprawca postu w ogole nic nie powiedzial na temat
    > serwisu, czy jest to www.emulek.com, czy www.osloskop.net czy jakikolwiek
    > inny...ale zaraz zaraz, czy ja aby teraz rowniez nie powinienem odpowiadac za
    > pomocnictwo? w koncu podalem link do linka, ktory linkuje do nielegalnych
    > tresci, aaajt? Czy aby admin forum, host serwisu i wlasciciel onetu rowniez nie
    > powinni odpowiadac? Nie? Bo forum nie sluzy do zamieszczania tego typu tresci i
    > jest niemoderowane? No to jestem spokojny...

    a czy w Twoim zamiarze miescila sie chec rozpowszechniania tych
    materialow?

    > ale jakich bezprawnych danych, skoro tam nic takiego nie ma? ;)

    jest, pomoc w rozpowszechnainiu materialo chronionych prawem autorskim,
    np nakierowanie na sewrery z ktorych mozna pobierac konretne filmy.

    > a gdzie?

    > zupelnie nieslusznie zreszta. Skoro przytoczyles jeden, to moze tez przytocz
    > drugi artykul wiadomej ustawy, a mianowicie art. 15, hę? Czy bedziemy tak
    > szastac wyrwanymi z kontekstu przepisami? W ten sposob to wszyscy w wiezieniach
    > powinni dawno siedziec.

    "Art. 15. Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie
    jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub
    udostępnianych przez niego danych, o których mowa w art. 12-14."

    nie jest zobowiazany, ale jezeli zaklada serwis ktorego celem jest
    zamieszczanie takich materialow wowczas tak czy inaczej wchodzi w
    posiadanie tych informacji.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)