  • Data: 2010-03-10 15:05:47
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Jak dotad wlasnie to robisz - wymyslasz z sufitu nizsze stawki z
    > regresem. Podeprzyj to jakimis konkretnymi danymi, albo przestan trollowac.

    Nie wymyślam stawek, tylko opisuję zasadę. Jeśli zaczniesz piec chleb
    z dwa razy tańszej mąki, to łatwo można wywnioskować, że cena chleba
    spadnie, a nie wzrośnie. Analogicznie - jeśli damy ubezpieczycielom
    prawo regresu, to składki spadną, a nie wzrosną.

    Nie mówię o ile spadną, a zwłaszcza nie mówię, że "to nieprawda, że
    chleb stanieje, bo jakby kosztował 10gr, to by piekarze zbankrutowali"
    (czyli "to nieprawda, że składki spadną, bo jak będą wynosiły 50zł
    zamiast 500zł, to nie będzie to opłacalne dla ubezpieczyciela").

    --
    Liwiusz