  • 1. Data: 2004-03-18 04:22:19
    Temat: Re: tymczasowe aresztowanie - pilne!
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "Edyta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:910cb1f1.0403171907.18c82bd7@posting.google.com
    > Witam i prosze o pomoc!
    > tego srodka zapobiegawczego? (zalezy mi na jak najszybszym odwolaniu
    > sie od tego postanowienia).

    Syn na 100% juz je otrzymal . Ty go nie otrzymasz ,bo nie jestes
    strona postepowania.

    > 2. Czy bez tego dokumentu, moge skierowac pismo do sadu o zmiane tego
    > srodka zapobiegawczego, na inny?

    TY ? a z jakiej to niby racji ? Nie jest nieletni ani ( jak sie domyslam)
    ubezwlasnowolniony. Jedyne co mozesz dla niego uczynic
    to ustanowic obronce.

    > 3. Czy tymczasowe aresztowanie jest jednocznaczne z tym, ze sad
    > zastosuje kare pozbawienia wolnosci powyzej jedego roku?

    nie jest jednoznaczne.

    > 4. Jak czesto przysluguja widzenia z tymczasowo aresztowanym w
    > areszcie?

    to jest postepowanie przygotowawcze i nie ma czegos takiego jak
    ,,przysluguja''
    Zalezy to od dobrej woli prokuratora.

    Pozdr

  • 2. Data: 2004-03-18 13:32:35
    Od: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 05:22:19 +0100, "Robert.K." <...@w...pl> wrote:

    >Syn na 100% juz je otrzymal . Ty go nie otrzymasz ,bo nie jestes
    >strona postepowania.

    Sie zawiadamiac chyba powinno. Przynajmniej w teorii, nie wiem jaka
    jest praktyka. Zabrali mi komentarz, nie wiem skad to doczytac.
    Artykul jest taki:

    Art. 261.
    § 1. O zastosowaniu tymczasowego aresztowania sąd jest obowiązany
    bezzwłocznie zawiadomić osobę najbliższą dla oskarżonego; może to być
    osoba wskazana przez oskarżonego.
    § 2. Na wniosek oskarżonego można również zawiadomić inną osobę
    zamiast lub obok osoby wskazanej w § 1.
    § 3. O zastosowaniu tymczasowego aresztowania sąd jest obowiązany
    niezwłocznie zawiadomić zakład pracy, szkołę lub uczelnię, a w
    stosunku do żołnierza jego dowódcę.

    P.S. Moze widzial film Symetria i skorzystal z 261/2 ;-)
    --
    Paul icq 325435693
    "Nobody rules these streets at night like me, the atomic punk"

  • 3. Data: 2004-03-18 17:26:16
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "Paul" <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl> napisał w wiadomości

    > Sie zawiadamiac chyba powinno. Przynajmniej w teorii, nie wiem jaka
    > jest praktyka. me, the atomic punk"

    czym innym jest zawiadomienie o zastosowaniu srodka zapobiegawaczego
    osoby najblizszej( telefoniczne , listowne ) a czym innym doreczenie jej
    odpisu postanowienia.
    Zawiadomiona zostanie i to raczej nie ulega watpliwosci.
    Podejrzewam , ze zwyklym listem .
    Pozdr

  • 4. Data: 2004-03-18 20:30:20
    Od: "NoMad" <n...@n...pl>

> [...]
    jej
    > odpisu postanowienia.
    > Zawiadomiona zostanie i to raczej nie ulega watpliwosci.

    Zwykly list moze zginac. Moze robi sie to tak zeby zginal ? I tak
    przeciez nikt nikomu nie wykaze ze tego nie zrobil ?

    --
    Pozdrawiam,
    NoMad

  • 5. Data: 2004-03-20 08:07:42
    Od: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 18:26:16 +0100, "Robert.K." <...@w...pl> wrote:
    >czym innym jest zawiadomienie o zastosowaniu srodka zapobiegawaczego
    >osoby najblizszej( telefoniczne , listowne ) a czym innym doreczenie jej
    >odpisu postanowienia.

    wiem

    >Zawiadomiona zostanie i to raczej nie ulega watpliwosci.
    >Podejrzewam , ze zwyklym listem .

    tez nie wiem