    From: "Zygmunt" <...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: symbole religijne w klasie
    Date: Thu, 26 Nov 2009 19:21:45 +0100

    > Ale chyba nie moze byc tak, ze jednym prawem lamie sie drugie.
    > Jezeli juz tak kogos przypililo z symbolami to powinno sie wydzielic w
    > kalsie miejsce na krzyze (sa rozne), gwiazdy, ksiezyce i takie tam inne
    > totemy i niech sobie uczniowie ustawia po wejsciu do klasy i obowiazkowo
    > pred klasowka ;)
    > Albo wszyscy albo nikt. Myslalem ze czasy "jedynie
    > slusznej............wpisz dowolne...... dawno minely ale po dyskusji widze
    > ze zle myslalem.

    Skąd tyś się wziął, że liczysz na nigdy nie istniejącą równość w przyrodzie?

    Od zawsze i wszędzie silniejszy ma rację, a silniejszy to czasem liczniejszy
    albo
    lepiej ustawiony albo bogatszy albo mądrzejszy.

    A czy jest równość pomiędzy zającami a wilkami, a może walczmy oto aby tyle
    samo wilki zjadały zajęcy co zające wilków - to będzie wtedy równo i
    sprawiedliwie :)

    Nierówno to nie znaczy niesprawiedliwie. Ja nie dostaję renty a są ludzie
    którzy ją dostają.
    Czy to jest sprawiedliwe? Jeden miał bogatego rodzica i ma wypas do końca
    życia a i ostatnio
    zrobili sobie aby w spadku tego wypasu podatki nie tykały bo szkoda
    miliardów co pokolenie tracić.
    Drugi za to dostał może lepsze geny i rozumie to czego inni nie pojmują i
    rozumie, że ten pierwszy to
    nic nie musi robić. A inny nie dostał ani kasy ani minimum udanych genów i
    jest szczęśliwy bo nie
    wie, że można inaczej żyć.

    Krzyże w szkołach wiszą bo jest więcej KK niż innych, rolnicy płacą malutki
    KRUZ bo jest ich na
    tyle dużo, że trudno im to zabrać, płacimy podatki bo są państwowe organy
    przymusu