    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Date: Wed, 8 Oct 2003 09:27:17 +0200

    Jednak

    > a czemu twierdzisz ze skurwysynstwo skoro dziadek sam sie do tego
    przyznal,
    > ja mysle ze jesli juz to elementarna sprawiedliwosc

    Raczej podpisał orzeczenie o przyznaniu się twojego ojca do winy, które
    zostało sformułowane w sposób cwaniacki - ja także uważam to za
    sk********two. Nie wiem o jakiej sprawiedliwości ty opowiadasz, ale z waszej
    strony jest to sprawiedliwość Kalego.
    Poza tym ojciec sam jest sobie winien ponieważ nie raczył sprawdzić
    (obejrzeć się) w stronę, z której nadjeżdżał dziadek. Zainteresowany był
    tylko i wyłącznie prawą stroną, którą zasłaniała buda dla wózków - powinien
    ze swoją ślepotą udać się do okulisty. Jeżeli jednak wzrok ma dobry to z
    jego strony było to celowe zajechanie drogi dziadkowi. Wybacz, ale w tym
    przypadku jest to definitywne wymuszenie pierwszeństwa i nie ma o czym dalej
    rozmawiać. Dziadek widząc bardzo wolno wyjeżdżający samochód miał prawo
    myśleć, że kierowca tego pojazdu zainteresowany jest także i tą stroną oraz,
    że twój ojciec go przepuści, do czego zgodnie z KD był zmuszony i łaski nie
    robił. Jednak twój tatulo postanowił wyjechać wprost pod maskę dziadkowi.
    Nie dość, że "złamał" przepisy, naraził na niebezpieczeństwo innych
    uczestników ruchu i doprowadził do kolizji, do której teraz nie chce się
    przyznać i dodatkowo swoją winę zrzucić na dziadka, tylko dlatego, że jest
    dziadkiem a nie ostrzyżonym na łyso mięśniakiem. Zwłaszcza, że udało mu się
    w sposób cwaniacki napisać oświadczenie.
    Sądzę, że twojego tatuśka i ciebie uniosła duma i nie potraficie się
    przyznać do porażki. Ciężko wam jest się pogodzić, że tak wspaniały zawodowy
    kierowca, jakim jest tatulo nagle okazał się złym kierowcą, tymbardziej, że
    pokrzywdził starego, trzęsącego się zgreda. Wasz problem polega na tym, że
    nie macie szacunku do starszych osób i uważacie, że powinni oni być
    eleiminowani z dróg, gdyż zgodnie z waszą logiką to zgred powinien być
    winnym, ponieważ wszystkie zgredy mają to już we krwi. A takiemu
    supermenowi, jakim jest tatulo nie mogło by się przytrafić coś takiego.

    > sie
    >
    > a kto mowi o nie przyznawaniu sie do winy??
    > gdzies ty to wyczytal

    Zrób sobie trochę przerwy i uzgodnij z samym sobą wersje, bo każda następna
    twoja wypowiedź zaprzecza poprzedniej.

    Pozdrawiam
    Jacek "Plumpi"