    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Date: Mon, 1 Sep 2008 10:52:32 +0200

    Dnia Sat, 30 Aug 2008 12:32:03 -0500, witek napisał(a):

    > tak, ale nie w polskim i to całkiem sporym
    > każdy dokument na swój identyfikator i w każdej chwili można określic co
    > to za dokumentacja i gdzie powinna się znajdować.
    > Jasno są określone procedury skąd dokumenty się bierze i gdzie się je
    > odkłada i nie jest to szuflada biurka.

    U nas też są procedury - dokumentacją którą posiadamy ma być zamknięta
    w szafce - wystarczające zabezpieczenie - po to mamy chroniony budynek
    i każda odwiedzająca grupka klientów ma swojego opiekuna żeby ogólnie
    nadal było bezpiecznie. Poza tym nie wszystkie dokumenty mają najwyższy
    poziom bezpieczeństwa. A z innej strony - jak traktować na przykład
    umowę pracy - pracownik wraca z działu kadr po jej podpisaniu i wrzuca
    do szuflady - wolno ją przeglądać innym pracownikom czy nie?
    U nas jest to mądrze rozwiązane - co mam w biurku to moje i nikt inny
    tego nie tyka. To co mogło by być potrzebne innym jest w elektronicznym
    repozytorium i jak zachoruję to stamtąd to sobie wezmą nie ma potrzeby
    szukania po moim biurku. Ani pracownicy ani szefostwo się nie skarży.

    Pozdrawiam,
    Henry