  • Data: 2008-08-06 08:36:55
    Temat: Re: publikacja zdjęć na Nasza-Klasa
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 10:11:52 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a):

    > to teraz tylko pytanie - jak w sposób wiarygodny mam udowadniać
    > autorstwo? pokazanie zdjęcia w wyższej rozdzielczości? pokazanie zdjęcia
    > przed obróbką (wszystkie fotografie wykonuje w plikach RAW których jako
    > takich edytować nie można)

    Jak rozumiem te zdjęcia zostały jumnięte z Twojej strony prywatnej. Na
    swój sposób wystarczałoby wskazanie linka do prac u Ciebie. Dla
    wyrazistości zrobiłbym z tego jeszcze jakiś zrzut.

    Jeśli masz je (też) w formie papierowej, połóż je ładnie na stole i zrób
    zdjęcie tych 'oryginałów' -- niech widzą, że komunikuje się z nimi
    człowiek, który dysponuje odbitkami tych prac. Powinno zrobić wrażenie na
    chłopcach z N-K ;-)

    Żadnych rawów im nie przysyłaj, mogą nie wiedzieć co z tym się robi ;-)

    Aha, na początek daj im szansę, poślij to mejlem. Jeśli się nie da,
    będziesz musiał przejść na formę papierową.

    BTW Nasza Klasa nie od dziś ma problem z art. 14 ust. 1 ustawy o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną, pamiętam aferę z wyzwiskami pod
    adresem nauczycieli, kiedy to kierownictwo umyło ręce, ponieważ 'jest
    wolność słowa', a z drugiej strony jak ładnie współpracowało z nimi
    Allegro (oferta pt. 'przyjaciel na Naszej Klasie').

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl