  • Data: 2008-08-06 08:42:20
    Temat: Re: publikacja zdjęć na Nasza-Klasa
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 08:21:31 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > Wlasnie. Skarzysz wydawce gazety a nie drukarnie. Nasza-klasa to
    > drukarnia.

    Nie, Nasza Klasa to usługodawca usługi świadczonej drogą elektroniczną,
    do którego ma zastosowanie art. 14 ust. 1 ustawy, który to przepis
    chciałbym poniżej zacytować:

    "Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto
    udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania
    danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub
    związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego
    zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym
    charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie
    uniemożliwi dostęp do tych danych."

    Zatem użytkownik N-K jest usługobiorcą, zatem N-K nie ponosi
    odpowiedzialności, jeśli a) nie wie o bezprawności tych danych, b) jak
    już się dowie to niezwłocznie uniemożliwi dostęp.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl