    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prokuratura w Miechowie
    Date: Tue, 6 Apr 2021 19:02:21 +0200

    dyskusyjnych:606c7d7f$0$555$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 06.04.2021 o 12:35, J.F. pisze:

    >Ja nie przypominam sobie, by to kiedykolwiek ktokolwiek inaczej
    >robił.
    >Choc oczywiście może gdzieś ktoś tak dziwnie to robi.

    >Właśnie po to, że zebrane z jednego końca dane nic nie dają.

    Nie o to mi chodzilo - chodzi o polaczenia miedzy dwoma numerami, to
    prokurator wystepuje o te polaczenia i nie inne.

    W zasadzie prawidlowo ... tylko jak piszesz - nie ma takiego zwyczaju.

    > Tylko ... to juz bylo ladnych pare lat temu, wiec nie takie "nowe"

    >Możliwości, to ja tu mogę wymyślić szereg. Równie dobrze celowe
    >działanie ukierunkowane na wyłudzenie odszkodowania. A może jakiś
    >błąd
    >techniczny. Żart.

    Ktos sie pod ksiedza podszywal i udawal, ze to od niego SMS?
    No ale dziewczynka zeznawala wiecej, a wyludzenie tu raczej nie
    chodzilo.

    >Ja nie, a inni, to nie wiem :-)

    Podpytaj :)

    >Ale on nie musi nic zeznawać. Rzuć okiem na art. 183 kpk.

    No to chce mataczyc :-P

    >>> 183 kpk. Ma prawo odmówić odpowiedzi. Po czwarte, by zatrzymać,

    >No i co sobie z tą poszlaką zrobisz?

    Jak to milicjanci mawiaja - twarde deski aresztu wracaja pamiec :-)

    >No i ostatecznie mógł jej równie dobrze wierszyk na akademię
    >przekazać.

    Mogl. Dziwne troche, ze sie zaden nie zachowal.

    A chyba powinna badac !

    J.