  • Data: 2020-03-27 11:12:06
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Mar 2020 17:34:51 +0100, Shrek napisał(a):

    > Zasadniczo dwie:
    >
    > - nie będzie maseczek to nie będzie spekulacji,
    > - państwo będzie miało monopol na maseczki a zgodnie z teorią skapywania
    > dobroć ta spadnie na uprzywilejowanych, jak pewien działacz pis.

    Maseczek nie starcza dla służby zdrowia, a są jej bardziej potrzebne niż
    suwerenowi.

    "W pierwszych dniach po wybuchu epidemii koronawirusa w Polsce premier
    Mateusz Morawiecki oraz minister zdrowia Łukasz Szumowski twierdzili
    zgodnie, że jeśli w jakimkolwiek szpitalu występują braki, zaraz uzupełni
    je Agencja Rezerw Materiałowych. Premier Morawiecki 2 marca oznajmił, że
    nie ma potrzeby dodatkowych zakupów. Szpitale jednak alarmowały, że wbrew
    zapewnieniom ministra zdrowia nie mają nawet podstawowego sprzętu
    ochronnego.
    Agencja Rezerw Materiałowych ogłosiła 11 lutego przetarg na sprzęt
    medyczny, ale jego rozstrzygnięcie miało zapaść na jesieni tego roku.
    Wcześniej pewną ilość maseczek wysłano do Chin w ramach akcji ,,solidarni z
    Wuhan". Za to 19 lutego dziękował marszałek Elżbiecie Witek ambasador Chin
    w Polsce Liu Guangyuan. Jesienią 2019 roku transport 22 ton medykamentów i
    sprzętu ochronnego trafił do Zambii. Co w takim razie Agencja Rezerw
    Materiałowych robiła w ostatnim czasie? Wszystko wskazuje na to, że
    skupowała węgiel.

    Przetarg na miał węglowy I A i II A z opcją przechowywania został
    uruchomiony już w październiku. Wielkość i cena pozostaje tajemnicą. Jednak
    według naszych informatorów druga fala skupu ruszyła w lutym 2020 roku.
    Wówczas, 17 lutego, zaczęli protestować górnicy, domagając się podwyżki
    oraz zakupu węgla leżącego na hałdach. Z racji ciepłej zimy (według portalu
    Wysokie Napięcie) na zwałach znalazło się około 14 mln ton. W takiej
    sytuacji już w 2016 roku ARM przeprowadziła skup interwencyjny na polecenie
    premier Beaty Szydło."

    https://wyborcza.pl/7,75398,25815848,agencja-rezerw-
    mialowych.html

    > Nie wiem już czy lepiej jak idioci czy skurwysyny.

    Ci akurat łączą dwa w jednym.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek