  • Data: 2020-03-27 14:15:10
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Mar 2020 13:13:12 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Sądzisz, że jak kupują miał węglowy, to wszyscy pracownicy Agencji się
    > na to rzucają i nawet nie są w stanie biurek sprzątać w tym czasie?
    > Sądzę, że oni jednocześnie masę przetargów ogłaszają.

    Agencja nie jest od podtrzymywania nierentownego górnictwa na koszt
    podatników. Na co komu miał węglowy, którego nikt nie chciał kupić?

    > Widocznie Premier był
    > przekonany, że zapas masek w Agencji wystarczy. Czy słusznie, to jeszcze
    > inna sprawa, ale przetarg na miał węglowy tego zmienić nie może.
    > Przecież miału jesienią 2019 roku nie kupowali zamiast maseczek jesienią
    > 2020 roku.

    Miał kupowali w lutym, miesiąc temu, bo zbliżają się wybory a górników jest
    prawie 100 tys.
    Z maseczkami im się do niczego nie spieszyło.
    O przekonaniach Premiera (koniecznie pisanego od wielkiej litery) nawet mi
    się nie chce gadać, bo widocznie zaszkodziły mu te koktajle Mołotowa, co to
    je rzucał w milicyjne nyski i do dzisiaj nie złapał kontaktu z
    rzeczywistością.

    > Sam przetarg na maseczki zresztą pewnie jest obliczony raczej na
    > uzupełnienie zapasu. Świadczy to o tym, że ktoś tam przyszłościowo
    > myśli. Epidemia wiecznie nie będzie trwała. Nie wiadomo, co wirusy
    > wymyślą jesienią, więc trzeba zapas uzupełnić.

    Tak się składa, że żadnych zapasów nie ma, a w szpitalach maseczek brakuje,
    w tym w nowotarskim, co dało początek niniejszemu wątkowi, bo położna
    ośmieliła się o tym napisać na FB.
    Nie ma również testów i respiratorów. Pewnie Premier zapewne zajmie się
    takimi drobiazgami, kiedy z taśm produkcyjnych zjedzie już milionowy
    samochód elektryczny i zasadzą pół miliarda drzew.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl