  • Data: 2014-03-20 09:59:10
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-03-20 01:06, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > A jak sie nie przyzna?
    > Raczysz zartowac?
    > Zreszta byc moze obydwie ofiary wypadku uznaja sie za poszkodowane. Tzn.
    > sadza ze sprawca jest druga strona.

    No widzisz, jak cię naprowadzić to dojdziesz.
    I teraz zastanów się jak to rozegrać kiedy strona przeciwna
    nie tylko się nie przyzna ale oskarży twoją czy ciebie.

    > Zeznania swiadka maja wieksza wage od zapisu z kamery?

    W większości przypadków z powodu kiepskiej jakości nagrania
    owszem. Zwłaszcza że nagranie ze stoku nie będzie równie
    dobrze widoczne jak np. takie z placu na stacji benzynowej.
    Jak ktoś wcześniej napisał nie będzie jak ustalić kto jest
    którą kropką na monitorze.