  • Data: 2014-03-20 14:47:00
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel Pyra" <d...@s...be.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lg7r6g$ahf$...@n...task.gda.pl...

    > Szanuję Twoją opinię, natomiast ustawodawca ma w tej kwestii odmienny
    > pogląd, wyrażony w ustawie "o bezpieczeństwie i ratownictwie w gorach
    > i na zorganizowanych terenach narciarskich".

    Jako że bardzo podoba mi się ten ton rozmowy pozwolę sobie jeszcze raz bez
    napastliwości zaakcentować moje stanowisko - fakt bycia "pod wpływem"
    powoduje według prawa niemożność korzystania ze stoku - i tutaj nikt tego
    nie kwestionuje - natomiast stan psychofizyczny uczestników nie ma żadnego
    znaczenia dla faktu wystąpienia hipotetycznego wykroczenia lub przestępstwa
    pod tytułem "zderzenie na stoku" bo takowe po prostu nie istnieje.
    Oczywiście zawsze możemy próbować zgłosić na policję to, że drugi uczestnik
    zdarzenia jest nawalony lub upalony ale ta taktyka ma raczej krótkie nogi. W
    związku z tym nadal nie rozumiem co zgłaszamy na policję i niby dlaczego ma
    ona to zgłoszenie przyjąć.
    No chyba że policjanci przyjęli zgłoszenie "w sprawie" w celu przywalenia
    obydwu osobom mandatem za "niezachowanie ostrożności" (wcale bym sie nie
    zdziwił, znam takie przypadki).

    A.