  • Data: 2014-03-20 18:06:28
    Temat: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-03-20 14:17, Użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał:

    > Nie wiem. Nie jestem strona.
    > Ani prawnikiem.

    Poważnie ? :-)
    No dobra to że nie jesteś prawnikiem to widać, to że nie jesteś
    stroną wydaje się mało prawdopodobne. Za nerwowe reagujesz na
    odpowiedzi nie będące po twojej myśli.

    > Cos sie uczepil tych kropek jak pijany plota?
    > Lepiej zmien firme ktora zalozyla ci monitoring bo cie oszukuja.

    To wysil teraz resztki rozumku i powiedz jakiej jakości musiał by być
    ten monitoring aby bez wątpliwości rozpoznać na nim narciarza
    na stoku w goglach i kasku z odległości kilkudziesięciu metrów ?