  • Data: 2002-07-18 16:11:00
    Temat: Re: pelnomocnictwo zony
    Od: "str" <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ustanawia na mnie pełnomocnictwo w pełnym zakresie.
    > Dalsze sprawy już mogę załatwiać jako pełnomocnik ?

    ... tak jest najprościej, ... ale... no właśnie, zawsze jest to ale;
    jezeli mamy być konsekwentni ... to takie pełnomocnictwo
    nie rozwiązuje problemu.
    Przeczytaj to co napisali ludzie kompetentni. Podałem link.

    Pełnomocnictwo - aby było skuteczne - musi być "jasne" ,
    "zrozumiałe" i "oczywiste" ...dla osób trzecich.
    (szczególnie urzędników... są to osoby "myślące inaczej' )
    w zależności od "układów" może być ..."łatwe" lub "trudne"

    O wiele łatwiej i prościej napisać :
    'udzielam pełnomocnictwa ogólnego
    mojemu mężowi ....(imie-nazwisko) nr dow.os............
    (nakleić znaczek za 5 zł. ) ... i po kłopocie.