  • Data: 2008-08-28 16:28:59
    Temat: Re: pedofilia a czat...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek pisze:
    > Witam, przeczytałem artykuł na internecie, gdzie wypowiada się Pan Radosław Gwis
    > na temat nakłaniania nieletnich do współżycia przez czat:
    > http://piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl/wydarzenia
    /795218.html

    Ta ignorancja zaczyna mnie wkurzać... Co ma 14-latka do pedofilii??

    Może należałoby wprowadzić karalność używania słów niezgodnie z ich
    znaczeniem ;->

    > Jest napisane, że taka propozycja złożona przez dorosłego mężczyznę dziewczynce
    > poniżej 15 roku życia jest niekaralna, czy nadal tak jest?Z kolei w polskim
    > prawie jest paragraf:
    > Art. 200. § 1. Kto doprowadza małoletniego poniżej lat 15 do obcowania płciowego

    Czego nie rozumiesz w słowie "doprowadza"?

    > lub do poddania się innej czynności seksualnej albo do wykonania takiej
    > czynności, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.
    > § 2. Tej samej karze podlega, kto utrwala treści pornograficzne z udziałem
    > takiej osoby.

    A czy widzisz gdzieś tam słowo "namawia"?

    > Nie mam się do kogo zwrócić, a mam pewien problem z córką.

    Hmm... Może zwróć się do córki?

    Ja wiem, że to dziwna koncepcja i wielu "rodziców" traktuje małoletnie
    dzieci jako istoty na wpół rozumne, ale z drugiej strony jak ktoś jest
    tak traktowany, to nic dziwnego, że czasem sam w to może uwierzyć i się
    adekwatnie zachowywać.

    Poza tym rozwój seksualny zachodzi w różnym tempie dla różnych ludzi
    (tak na marginesie: w Hiszpanii i z 13-latką ponoć wolno, za to na o ile
    pamiętam Madagaskarze - trzeba poczekać do 21. urodzin). Natury nie
    stłumisz. Majważniejsze to rzetelna wiedza, zabezpieczenie i "nie byle
    jak, nie byle gdzie i nie z byle kim".

    Poza tym jak się nie robi z seksu tabu, zakazanego owocu czy innych
    czarów-marów, to i z reguły współżycie zaczyna się później i rozsądniej.