  • Data: 2008-08-28 19:39:15
    Temat: Re: pedofilia a czat...
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 Aug 2008 21:10:37 +0200, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > No niestety planowanie i przygotowanie nie jest karane.

    Niestety? Raczej na szczęście.

    > Mimo wszystko warto zglosic. Policja prowadzi dzialania prewencyjne i
    > beda mieli delikwentow od tej pory na oku.

    Napewno. Pewnie monitorują działalność po IP? Za duzo filmów s-f.

    > Zajrzyj na www.kidprotect.pl.
    > Mozna im kolo piora narobic. Spokojnie.

    Mozesz mi wytlumaczyc w ogole co zlego sie stalo? Myslisz, ze 14-latce w
    glowie tylko ksiazki i nauka? Gdyby nie chciala o tym gadac, to by
    przerwala rozmowe! To juz prawie legalny wiek (wg prawa), a z cala
    pewnoscia jest to wiek, kiedy hormony szaleją (lub zaczynają).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl