  • Data: 2008-08-28 18:59:49
    Temat: Re: pedofilia a czat...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    l...@a...pl pisze:

    > Jak to co, przecież, jest poniżej 15 lat, i kolesie ją nakłaniali na seks

    Zapoznaj się łaskawie ze znaczeniem słów "pedofilia" i "pedofil".

    > Nie rozumiem, czy w to wchodzi tez nakłanianie nieletniej osoby przez czat, i
    > nie odpowiadaj pytaniem na pytanie bo taka dyskusja jest bez sensu.

    Staram się zmusić ciebie do myślenia i logicznej analizy czytanych zdań.

    Podpowiedź: spróbuj znaleźć różnicę pomiędzy słowami "doprowadzić" a
    "namawiać". Trudne zadanie? Dodatkowa pomoc - pomyśl, co zmieni taka
    konstrukcja: "próbować doprowadzić".