  • Data: 2006-08-21 13:29:28
    Temat: Re: palenie zabronione na terenie "obiektu"
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > musial wtym celu stac w smierdzacym kiblu. Bo tez jest czlowiekiem i ma
    > swoje prawa.

    Jest człowiekiem wytwarzającym smród, nie dlatego że musi, tylko dlatego że
    lubi. Więc reakcja Stefana, choć nieco zbyt emocjonalna, ogólnie jest
    słuszna.
    Przed chwilą z balkonu ściągałem świeżo wyschniętą po praniu pościel, na
    której był popiół kogoś kto sobie pali powyżej.
    Pewnie też by mnie uznał za nadwrażliwego i argumentował że są silne wiatry.

    Jeśli ktoś uważa, że mu palenie przeszkadza, to mu przeszkadza i druga osoba
    nie może temu zaprzeczyć, zwłaszcza paląca.

    A jeśli chodzi o paragrafy - nie wiem co to za "administracja", czy to
    wspólnota, spółdzielnia, spółka, czy co innego. Zresztą niezależnie od tego
    każdy z tych tworów może wprowadzać przepisy porządkowe, w tym zakaz
    palenia.

    Marcin.