  • Data: 2006-08-21 14:51:30
    Temat: Re: palenie zabronione na terenie "obiektu"
    Od: "Maciej W." <maciej@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli to któryś z tych czynników jest za to odpowiedzialny, a nie nasze
    > palenie to dlaczego mamy przez to cierpieć ?
    Wy już cierpicie. Upadliście na głowę że wydajecie pieniądze na śmierdzący
    popiół.
    Jak jesteście durniami że palicie to nie każcie ludzi mądrych którzy dbają o
    swoje zdrowie.
    Mam dość wąchania smrodów palaczy i tego, że ktoś mi utrudnia dbanie o moje
    zdrowie.
    Sami sobie chodźcie w hełmach kosmonautów które nie będą wypuszczać tego
    smrodu. Skoro go tak lubicie to go sobie zatrzymajcie dla siebie.

    Ja ze swojej strony czekam na przepisy które będą zakazywać palenia (trucia
    innych) w miejscach publicznych i na czasy w których policja (straż
    miejska) będą egzekwować to prawo SUROWYMI mandatami.
    Pozdrowienia dla wszystkich niepalących i palących szanujących niepalących
    (szkoda że tych drugich jest tak mało)
    Maciek