  • Data: 2006-08-21 14:47:09
    Temat: Re: palenie zabronione na terenie "obiektu"
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu pon, 21 sie 2006 o 16:25 GMT Renata Gołębiowska napisał na grupę:

    >Do doskonały argument na to, żebyś dodatkowo nie pchał się jeszcze i
    >ze swoim smrodem.

    nastepna mądra...

    Poniewaz palenie papierosow nie jest zabronione prawem, tak jak
    przypalenie jointa, wiec wybacz, ale gosc ma prawo palic. Kwestia tego
    jak to zrobic by nie byc uciazliwym dla innych. Nie dmucha Ci dymem w
    twarz, co wyraznie wynika z jego postu. Chce palic tak, aby nikomu kto
    nie chce tego wachac - nie przeszkadzac. nie napisal ze chcial zapalic
    wsrod niepalacych w pokoju a ci mu nie dali i sa beee. Ba, on wlasnie
    aby im nie przeszkadzac - wychodzi na zewnatrz.

    Racz tez pamietac ze na kazdej paczce fajek jest banderola akcyzowa -
    wiec czlowiek z narazeniem wlasnego zdrowia i zycia zasila m.in. Twoj
    fundusz emerytalny w ZUS i nie tylko.

    A traz powaznie. Ja prawnikiem nie jestem, ale wiem ze gdzies w
    przepisach jest zapis o wyznaczeniu miesca dla palacych, tak aby nie
    bylo ono uciazliwe, posiadalo odpowiednia wentylacje itp. Teraz poprosze
    kogos kto operuje programami prawniczymi o odszukanie tego przepisu.
    Niestety nie wiem nawet w ktorej ustawie toto jest. Wiem ze jest na
    pewno bo swego czasu o tym czytalem...

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała