  • Data: 2005-02-26 23:59:13
    Temat: Re: nieuczciwy adwokat
    Od: "maja" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "maja" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > takie
    > być
    >
    > A temu, że jeśli ten dowód nie jest dowodem i pytająca zaatakuje adwokata
    > nieskutecznie, to później riposta może być bardzo poważna. Nie chodzi mi o
    > dokładny opis tylko rodzaj tego dowodu. Bo jeśli jest to na przykład pismo
    > procesowe strony przeciwnej, którego pytająca nie otrzymała, to adwokaci
    > maja prawo sobie sami doręczać, a pytająca może o tym nie wiedzieć.

    No cóż ,jeśli dowód nie jest dowodem to pytający( skąd wziąłeś końcówkę
    -ąca?) zostanie pouczony o swojej pomyłce, prawda? Obywatel ma prawo
    wyjaśniać swoje wątpliwości a fachowcy obowiazek informowania go o
    przewidywanej skutecznosci działań. Nieprawdaż ? Nadal nie odpowiedziałeś na
    pytanie Jacka (nie Jacki).Nie masz wiedzy , czy nie chcesz ? Jeśli to drugie
    to dlaczego nie pomagasz dochodzić swoich praw poszkodowanemu a straszysz
    go "poważną ripostą "? Na świecie jest tyle niesprawiedliwości nie dlatego,
    że istnieją przestępcy ale dlatego, że uczciwi ludzie są bierni.Ostatnie
    zdanie jest oczywiscie zapożyczone, ale się pod nim podpisuję.Maja