    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Date: Sun, 11 Dec 2022 08:28:19 +0100
    <tm7u99$n5u$1$Shrek@news.chmurka.net> <tm82r4$1c3o$1@gioia.aioe.org>
    <tm85k5$n5v$2$Shrek@news.chmurka.net> <tm9upr$f4o$1@gioia.aioe.org>
    <tmarkj$ge6$1$Shrek@news.chmurka.net> <tmf5ak$1v5s$1@gioia.aioe.org>
    <tmfgp4$een$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <638d94c4$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    <tmle42$40k$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <F_ujL.2089977$qD%2.145116@fx08.ams1>
    <tmmitf$q1b$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <kiQjL.2414633$f0c6.868116@fx10.ams1>
    <tmp8f0$8od$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <Ss9kL.2415434$f0c6.950976@fx10.ams1>
    <tmr9aq$9gq$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <5tukL.319550$GzSf.185490@fx04.ams1>
    <tmugfo$e27$5$Shrek@news.chmurka.net> <euPkL.2653030$%q2.93017@fx15.ams1>
    <tn1cje$tjf$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <v%alL.2071444$G_96.1926360@fx13.ams1>

    > Ja tu mówię o swoich obserwacjach i że z nich trochę mi dziwnie wynika
    > brak tej skuteczności po 3ch miesiącach.

    A ja o rzeczywistych badaniach na dużej grupie. Chorowali.

    > Więc trochę to wszystko wygląda, że albo szczepionki jednak działają
    > ochronnie ponad te 3 miechy, albo w ogóle nie działają.

    Dane mówią, że Na omicrona działały od początku kiepsko a po trzech
    miechach wcale (od razu dodam że w klasycznym ujęciu, czyli przeciw
    zachorowaniu).

    BTW - ciężko znaleźć dane o skuteczności szczepionki celowanej. Czemu
    nie ma danych o skuteczności 96%?

    > Myśle, że powie, że prawdopodobieństwo wystąpienie (tu wylosowania)
    > jakiegoś zdarzenia jest np. 100/6, i że trzeba jednak uważać, bo może
    > się to jednak zdarzyć, po czym wystąpi inne, korzystniejsze zdarzenie, a
    > Ty stwierdzisz, że się pomylił :)

    Zdarzyć się może wszystko. Nie znaczy to że należy na wszystko reagować
    sraniem żarem i prewencyjnymi lokadałnami. Jeszcze raz - lokdałny były
    wprowadzane (albo inaczej powinny być, bo po co były to chuj wie), żeby
    zapobiec zapchaniu służby zdrowia a nie finalnemu ograniczeniu ilości
    zachorowań - finalnie choruje mniej więcej tyle samo ludzi ale w
    dłuższej perspektywie i tyle (co może być korzystne bo jak pisałem wirus
    ewoluuje w stronę mniej śmiertelnego, choć z drugiej strony przy
    lokdałnie mutuje wolniej).

    > No to faktycznie, nic się nie da tak ustalić :)

    Ale co ma oznaczać emotek? Powiażnie - gdyby tak samo jak kowida
    potraktować opryszczkę, to byłaby chorobą śmiertelną i to o 100%
    skuteczności. I miałaby ilość ofiar dążącą do wielkości światowej
    populacji. I emotek byłby na miejscu dopóki poważnie nie odpierdolili
    takiej akcji z kowidem. Wtedy stało się coś co wcześniej wydawało się
    absurdalne, a dziś nikogo nie dziwi - wpisywanie "kowid+choroby
    współistniejące".

    > A czy ze świńską nie było dokłądnie tak samo, czy też uważasz, że chory
    > ze zrujnowanym organizmem był na tą świńską tak samo odpowrny jak
    > chodzący okaz zdrowia? :)

    Oczywiście że nie był. Ale jak ktoś umarł ze starości na wyrostek czy po
    prostu to na wejściu do szpitala go nie testowano na grypę i nie
    wpisywano "grypa plus choroby wpsółitniejące". Nie testowano również ot
    tak całości populacji.

    > Inne czasy, może inny wirus?

    No ale jednak kowid wypada marnie przy grypie. Czmu nie sramy żarem cały
    czas o tą grypę - jakeś prewencyjne lokdałny, wyrzucanie z pracy
    niezaszczepionych zamykanie lasów? Przecież może się zdarzyć że
    zmutuje?:) Grypa jest większymym problemem (i była od zawsze) ale miała
    gorszych rzeczników prasowych:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!