  • Data: 2004-06-06 14:23:52
    Temat: Re: molestowanie przes instruktora nauki jazdy
    Od: Janusz <v...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 6 Jun 2004 13:26:14 +0200, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli nawet ten przepis wejdzie w życie, to będzie to po prostu kolejny
    > przepis umożliwiający pieniaczenie się, ale niemal niemożliwy do
    > udowodnienia w praktyce. Tak jak pornografia zakazana w Polsce bodaj co
    > najmniej od 1969 roku.
    To mnie zmartwiłeś - już myślałem że będzie szansa na to żeby coś się
    zmieniło :[

    > Takie sytuacje z reguły występują "sam na sam". I nie ma siły, by tak
    > naprawdę coś udowodnić. Dziewczyna powie, że łapał ją za kolano, a on
    > powie, ze mu się ręka z lewarka ześlizgnęła. A sąd - a sąd zastosuje
    > domniemanie niewinności i już.
    Sąd powinien mu przynajmniej nakazać noszenie rękawiczek, żeby mu się
    więcej łapska nie ślizagały. Ale gdyby to samo powiedziało kilka dziewczyn?
    Chyba jedyną szansą jest w tej sytuacji utworzenie czegoś na wzór fundacji
    do walki z pedofilią, do której molestowane kobiety mogłyby się zgłaszać.
    Łatwiej byłoby wtedy zebrać świadków i wystąpić przeciwko molestującemu.

    Janusz