  • Data: 2004-06-06 14:18:10
    Temat: Re: molestowanie przes instruktora nauki jazdy
    Od: Janusz <v...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 5 Jun 2004 23:44:29 +0200, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > W tym co piszesz, jest wiele racji. Z tym, ze zakładasz, że skarżąca się
    > ma rację. A jeśli jest tylko nadwrażliwa? Po za tym taki proces może
    > przynieść potworne straty finansowe skarżącej w razie przegranej. O tym
    > nie pomyślałeś?
    Znam ją na tyle długo aby wiedzieć, że bez powodu nie wysuwałaby takich
    oskarżeń, nie jest też nadwrażliwa i jest dorosłą kobietą, a nie jak tutaj
    ktoś, w bardzo niemiły sposób, sugerował małoletnim dzieckiem.
    Co do procesu to myślę dokładnie o tym co napisałeś - szansach i
    ewentualnych kosztach i dlatego radzę się w tej sprawie na tej grupie. Jak
    na razie to wychodzi mi, że proces mógłby być obustronnie wyniszczający. :/

    Dzięki Ci za wszystkie pomocne uwagi
    Janusz