  • Data: 2006-12-24 20:19:50
    Temat: Re: mandat za kradziez...
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    hello.

    nie bedziesz notowany w Krajowym Rejestrze Karnym / a tego zaświadczenia z KRK
    wymagaja z reguly pracodawcy / tam sa tylko zamieszczane kary za wykroczenia za
    ktore orzeczono kare aresztu / zobacz sobie tekst ustawy o Krajowym Rejestrze
    Karnym na www.sejm.gov.pl w razie watliwosci /

    a bedziesz juz zapewne na "pałach" w komputerze na komisariatach, takze
    informacje o tym ukaraniu moga sie jedynie dowiedziec prakycznie policjanci.
    za udzielanie informacji z tej ich bazy danych na zewnatrz moga dostac
    postepowanie dyscyplinarne od przelozonego takze nie ma raczej obawy ze ktos sie
    dowie..

    swoja droga powinienes sie wziaść do roboty jak cos chcesz miec a nie krasc !!!