  • Data: 2006-12-26 14:30:15
    Temat: Re: mandat za kradziez...
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wszyscy. Nie mierz innych swoja miara. Zlodziejem jest ten "student"
    > (swoja droga zenada - jeszcze kilka lat temu nie do pomyslenia bylo zeby
    > taki element trafial na studia) i to zalosnym sklepowym zlodziejaszkiem.

    Nie kłam ze nie wszyscy bo wszyscy. Zlodziejem jest kazdy kto coś ukradnie. Ten
    student też nim jest. Mial pecha bo go zlapali. To że kogoś nie zlapią jak
    ukradnie nie znaczy że nie jest złodziejem. Czepiasz się ze student ukradł.
    Politycy kradną, jakąś sędzinę zlapali jak kradła w sklepie, burmistrz
    przygranicznego miasta nie mógł pojechać za granicę bo by go zdrutowali za
    kradzież w markecie a adwokat co przeciąga sprawę żeby więcej zarobić to moze
    nie złodziej? Oni wszyscy kilka lub kilkanaście lat wcześniej byli studentami.
    Tak ich naszło żeby zaczać kraśc od niedawna? Tomek