  • Data: 2006-12-25 04:13:33
    Temat: Re: mandat za kradziez...
    Od: "Artur B." <n...@e...ha.ha> szukaj wiadomości tego autora

    "cangre" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:emjrbb$oei$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zostalem zatrzymany w sklepie za kradziez towaru, otrzymalem od policji
    > mandat karny w wysokosci 300 zl. Mam pytanie czy to zostanie mi odnotowane
    > w aktach, wczesniej nie bylem karany.Czy sprawa trafi pod sad czy jesli
    > przyjalem mandat to tylko musze go zaplacic? Czy na adres zamieszkania
    > dostane jakies pismo odnosnie tej kradziezy?I w koncu co jesli nie zaplace
    > tego mandatu jakie sa procedury?

    hehe, ja kiedys gumy ukradlem z tesco. Ale mnie ochrona przylapala, nie wiem
    jak oni to zauwazyli.
    Glin nie wzywali (niby pozno bylo i obiecali gliniarzom ze juz nie beda tego
    dnia ;-) , musialem zaplacic przy kasie za gumki. Wstydu sie najadlem. Od
    tego czasu nie kradne. Nie ma to jak dobra resocjalizacja. ;-)

    BTW. Tez jestem studentem, to prawda ze cholota studiuje teraz straszna.