  • Data: 2002-10-25 12:06:56
    Temat: Re: licencja OEM + nowy komp? czy nowy sprzęt? PILNE!!!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 25 Oct 2002 02:27:19 +0200), "[ fazer is
    now websafe ]" <n...@a...for.adress.com> był(a) napisał(a):

    >2 tygodnie temu byłem w naszej filii w Katowicach,
    >był jeden komp z W95 niby sprzed abolicji,

    abolicja już nie obowiązuje!

> [...]
    >się i mówi "ale musi pan kupić komputer bądź jakis podzespół
    >komputerowy do niego" zaintrygowany pytam "jakikolwiek?"
    >sprzedawca "tak" - więc kupiłem go razem z kartą sieciową
    >gdyż tak czy siak była potrzebna do tego kompa również.
    >
    >Zapłaciłem bodajże 505zł.
    >
    >Do tej pory myślałem z przyzwyczajenia kupowania w hurtowniach,
    >że muszę kupić płytę główną bądź twardy dysk, a tu taka miła
    >niespodzianka :)
    >
    >W każdym razie sprzedawca pouczył mnie, że najlepiej by było,
    >gdyby karta sieciowa była zamontowana w tym komputerze na

    Nikt, bo kupiłeś WINDOWSA, a nie Worda. Promocja była taka, że można
    było każdego OEMa kupić z dowolnym elementem, także myszką. Teraz
    Windowsa nie można kupić z peryferiami, ale karta sieciowa akurat się
    nadaje... Natomiast wszystko, co nie jest Systemem Operacyjnym, tylko
    z calym zestawem.

    Więc wszystko jest kul.

    ,,Ten kraj jest nasz i Wasz, nie dajmy bić się w twarz.
    Będziemy walczyć jak lwy i nie przeszkodzi nikt.,,