  • Data: 2002-10-27 18:36:44
    Temat: Re: licencja OEM + nowy komp? czy nowy sprzęt? PILNE!!!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 25 Oct 2002 20:33:41 +0800), Marcin
    Debowski <a...@n...net> był(a) napisał(a):

    >Kieszeń do dysku twadego? Wentylator? Pasta termoprzewodzaca? Sledz z
    >portami USB? Taśma IDE? Rozgałęzienie kabla zasilania 5/12V? ...

    Niestety wg panienek na InfoLinii nie.

    >Jest
    >gdzieś to zdefiniowane?

    Chyba niestety nie...
    Czytaj tutaj:
    http://www.microsoft.com/poland/oem/

    http://www.microsoft.com/poland/oem/legalne/umowa.ht

    4. ROZPOWSZECHNIANIE OPROGRAMOWANIA
    4.1. Jeśli dołączona Jednostka Oprogramowania zawiera komputerowy
    system operacyjny firmy Microsoft, firma MS niniejszym udziela
    Licencjobiorcy niewyłącznego prawa do rozpowszechniania każdej
    Jednostki Oprogramowania, pod warunkiem że jest ona rozpowszechniana
    albo razem z całkowicie zmontowanym systemem komputerowym, albo ze
    składnikiem sprzętu komputerowego, nie będącym urządzeniem
    peryferyjnym. Całkowicie zmontowany system komputerowy powinien
    składać się przynajmniej z procesora, płyty głównej, dysku twardego ,
    zasilacza i obudowy.
    4.2. Jeśli dołączona Jednostka Oprogramowania zawiera program
    aplikacyjny lub serwerowy firmy Microsoft, firma MS niniejszym udziela
    Licencjobiorcy niewyłącznego prawa do rozpowszechniania każdej
    Jednostki Oprogramowania, pod warunkiem że jest ona rozpowszechniana
    wśród użytkowników tylko razem z całkowicie zmontowanym systemem
    komputerowym.

    >A w ogóle to ustalenie MS są międzynarodowe czy tylko dla Polski?

    Nie wiem, posługiwałem się zawsze polskimi materialami.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert