  • Data: 2002-10-28 17:05:31
    Temat: Re: licencja OEM + nowy komp? czy nowy sprzęt? PILNE!!!
    Od: "neelix" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja mam takie pytanie. Oddałem kompa prawie rok temu do modernizacji z
    książką na której był serial number( to chyba jest ta licencja). Po pół roku
    przeglądam rzeczy od kompa, bo chciałem przeinstalować W98se, a książeczki
    brak. U nich też nie ma. Mam fakturę na zakup kompa tzn. "komputer+monitor z
    oprogramowaniem". Czy można w jakiś sposób uzyskać jakiś duplikat licencji
    na podstawie faktury(oczywiście za darmo) ?

    neelix