  • Data: 2005-02-25 23:49:38
    Temat: Re: kto ma rację?czy wygram z operatorem GSM?
    Od: "Jano1" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki Renat za otuchę.Tu nie chodzi o 150 zeta,ale o zasadę,że nie traktują
    strony umowy poważnie.Gorzej jak przekażą sprawę do sądu w/g lokalizacji ich
    centrali, no jechać 450 km.Poniżej przekazuję oryginalną odpowiedż od
    "dodatniego":
    Uprzejmie informujemy, że nie ma możliwości rozwiązania umowy w innym
    terminie niż regulaminowy, nawet jeśli na wniosku będzie podana konkretna
    data z jaką Klient prosi o rozwiązanie umowy, umowa zostanie rozwiązana
    następnego dnia po upływie terminu wypowiedzenia, czyli 31. dnia od
    wpłynięcia wniosku do Pxxxxzxxxx S.A.
    Z poważaniem,Biuro Obsługi Klienta Pxxx GSM