  • Data: 2005-02-26 00:48:05
    Temat: Re: kto ma rację?czy wygram z operatorem GSM?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jano1" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cvoajl$f7h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    dotrze.Wysyłam 36 dni przed
    > planowanym terminem ale z konkretnym zastrzeżeniem o jaki dzień mi
    > chodzi.

    Hmmm - ale powiedz mi jakiego sformulowania uzyles:
    zalozmy, ze chcesz, zeby umowa przestala obowiazywacd 1 kwietnia 2005,
    skladasz pismo - dajmy na to - dzisiaj (26 lutego).
    Czy napisales:
    "Z dniem 1 marca 2005 wypowiadam umowe bla bla bla" (DOBRZE - skladasz
    oswiadczenie woli, ze z dniem 1 marca wypowiadasz, 31 marca minie 30 dni i 1
    kwietnia wylaczaja telefon)

    Czy tez "wypowiadam umowe blablabla, chce, zeby telefon przestal dziaiac 1
    kwietnia" (ZLE - nie wskazujesz momentu w ktorym wypowiadasz umowe, wiec +
    dsomyslnie stwierdza, ze wypowiadasz w dniu zlozenia pisma)

    Jak bylo?

    Pozdrawiam
    SDD