  • Data: 2006-04-12 15:59:10
    Temat: Re: koszty badania do pracy przed podpisaniem umowy???
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze nie można zatrudnić pracownika bez orzeczenia lekarskiego
    > stwierdzającego brak przeciwskazań do pracy. Badania takie robi się
    > _przed_ przyjęciem/rozpoczęciem do pracy (najczęściej przed podpisaniem
    > umowy o pracę) na koszt pracodawcy przyszłego.

    Nie zgadzam się na zapłacenie .... natomiast zgodnie z rozporządzeniem ...
    żądam natomiast od nowoprzyjmowanej osoby zaświadczenia o braku
    przeciwwskazań zdrowotnych na stanowisku pracy od lekarza medycyny pracy ...
    i to tego ... z którym ja mam podpisaną umowę :)))))
    Jeszcze raz ...... wyobraź sobie, że masz do wykonania prace spawalnicze na
    wysokości oraz pod wodą ... i jakieś jeszcze ... na platformie
    Koszt badań wynosi 150-200 zł ... Ty masz przyjąć 200 osób ..... zgłasza się
    do Ciebie 2000 osób ... Ty wysyłasz i płacisz .. wysyłasz i płacisz za te
    badania ..... co dziesiąty pracownik przechodzi weryfikacje u lekarza ...
    jak wygląda Twój zysk ?????/ D00000PA !!!
    Przejadłeś na badaniach :))))))) więc następnym krokiem ... jest się
    powiesić :))))))

    > I tak, pracodawca może sobie wliczyć badania w koszty (nawet jeżeli z
    > powodu braku zdolności do pracy nie została podpisana umowa o pracę).

    Nooooooo akurat .... czuj się :))))
    a jak mi pokażesz, ze to koszt uzyskania przychodu ??????
    sądzę, że będziesz miał kłopot z udowodnieniem, że ten koszt jest kosztem
    uzyskania przychodu
    Bo w końcu ... jaki związek miał przysłowiowy Kowalski z Twoim przychodem
    ?????

    pozdrawiam
    fart