  • Data: 2013-03-16 13:50:41
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Atakuje mnie komornik za nie moje długi.
    > Nie mam pojęcia co robić.
    > Idę do prawnika.

    moim zdaniem obywatel powinien sie udać do sądu i tam mu ZA DARMO udzielić
    dogłębnej porady w tym zakresie. BO PAŃSTWO MA SŁUŻYĆ OBYWATELOM. Bo
    komornik działa w imieniu Pańśtwa, które w celu zapewnienia wysokiej jakości
    usług komorników zamnkneło ten zawód. A tutaj mamy sytuację gdy.

    Moim skromnym zdaniem jeśli komornik popełni błąd czy to przez zaniedbanie
    czy przez przypadek to kasę powinien zwracać jego ubezpieczeyciel z polisy
    OC która musi komornik posiadać. Co do daleszego postepowania ubezpieczyciel
    ma mechanizm regresu i już.