  • Data: 2013-03-17 18:32:46
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Tylko że w przypadku tego warsztatu komornik postąpił zgodnie z
    > prawem jeśli dobrze zrozumiałem co Liwiusz pisze.
    > Więc wychodzi na to że chore prawo a komornik postąpił zgodnie z
    > prawem.
    > Podobnie jak w przypadku głośnej ostatnio sprawy emerytki.

    więc odszkodowanie wypłaca pańśtwo a potem sobie szuka od kogo to sciągnąć.

    bo sytuacja w któej przedstawiciel pańśtwa zabiera komuś kasę z konta przez
    pomyłkę oddaje ja wierzycielowi a gdy sie okazuje ze zabrał nie temu co
    trzeba to stwierdza: idź se pan teraz dochodzić swojej kasy przed sądem,
    jest kompletnie chora.

    W końcu ktoś za coś powinien odpowiadać? OC komornika powinno właśnie byc na
    taką okoliczność. Komornik popełnił błąd celowo lub przez pomyłkę czy z
    powodu złej woli wierzyciela. To jego OC wypłaca odszkodowanie i sobie potem
    w ramach regresu usiłuje sciągnąć kasę od tego kto zawalił .