  • Data: 2013-03-14 15:36:30
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > Paragon ani gwarancja nie są imienne.

    Ale sa przeslanką. I wiadomo gdzie ktos kupil. I moze byc tez wiadomo,
    ze placil kartą a wtedy wiadomo czyja.

    Jesli TV mam u mamy (bo tam pomieszkuje) choc mam swoje mieszkanie.
    Ale u mnie w mieszkaniu jest
    paragon
    gwarancja
    potwierdzenie platnosci karta
    nie ma umowy sprzedazy TV matce

    To jakie sa przeslanki powuzszego

    I czy sa inne niz:
    paragon u mamy
    gwarancja u mamy
    potwierdzenie platnosci kartą mamy

    > Faktur na prywatne zakupy w
    > sklepach nikt normalny nie bierze.

    Dziekuje. Okazalo sie, ze jestem nienormalny :]

    Wole fakture, bo nawet jak zgubie to ide poprosic o duplikat zanim
    zglosze usterke sprzetu ;]

    Ale to nic nie wnosi, bo ja nie o tym

    JA o tym, ze jakikolwiek dowod czegos, jest jakimkolwiek dowodem czegos.

    Brak zas dowodu czegos niczego nie przesadza.