  • Data: 2013-03-14 20:22:35
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 19:52:58 UTC+1 użytkownik Mr. Misio napisał:

    > A moze uzywac swojego samochodu?
    Z tego co obserwuję na licytacjach u nas to tak.
    Zajęcie auta to po prostu wpis w papiery a auta fizycznie nie zabiera komornik.
    Przynajmniej tu u nas jak obserwuje. Jest ogłoszenie o licytacji miejsce licytacji
    najczęściej adres zamieszkania dłużnika i określonego dnia jest licytacja. Jeśli jest
    chętny na kupno- dłużnik oddaje(albo twierdzi że zgubił;)) kluczyki i nowy nabywca
    bierze auto.