  • Data: 2011-09-28 15:57:30
    Temat: Re: klient widmo - bank nie chce udzielic informacji
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com>

    > LOL
    > Skąd przypuszczenie że on UŻYWA tej domeny? :))))

    Stąd, że podaje ją w SWOIM adresie email a raczej nie ma tam skrzynki ani
    nie jest właścicielem domeny. Jak chciał nie podawać adresu email to miał
    wymyślić dowolny adres w domencie "invalid", która do tego służy a nie
    używać cudzych.

    > Ponadto, domena <> konto email :)

    I co z tego ?

    > Hehehe, ale mnie ubawiłeś kołalsky, po same pachy :)

    Nie wiem co w tym śmiesznego, że Ci muszę tłumaczyć dość elementarne zasady.