  • Data: 2006-09-28 18:48:29
    Temat: Re: fotoradar i obowiazek wskazania kierujacego
    Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:3g7lh2t18709c6nesh6lro3rqkcpgd3nsp@4ax.com...

    > Eee. Do niczego nie musisz się przyznawać.
    > Przede wszystkim słuchaj o co cię pytają i odpowiadaj na pytania.
    > Jesli będzie TO właściwe, czyli: "komu powierzyłeś....", to możesz
    > odpowiedzieć, ze nie przypominasz sobie, abyś komuś pojazd do
    > kierowania powierzał w tym czasie. I tyle.

    Czy udzielenie takiej odpowiedzi nie naraza mnie na odpowiedzialnosc
    określoną "§ 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie udziela
    właściwemu organowi państwowemu lub instytucji, upoważnionej z mocy ustawy
    do legitymowania, wiadomości lub dokumentów co do okoliczności wymienionych
    w § 1.) "?

    > Natomiast do winy się nie musisz przyznać, a na zdjęciu nie widać
    > twarzy kierowcy, więc dla sądu (ewentualnie, gdy tam skierują) nie ma
    > dowodu, ze winnym jesteś ty.

    Czy to jest wmiare pewna opinia? Nie chcialbym dostac w sadzie jakiejs
    wysokiej grzywny i kosztow sadowych.

    > Pokręciłeś - "nie wskazać komu powierzyłeś", jeśli powierzyłeś.

    Czyli jezeli powiem, ze "nie przypominam sobie abym komuś pojazd powierzał w
    tym czasie" udzialam informacji wymaganej przez policje i nie musze sie
    martwic tzw. utrudnianiem postepowania?

    Pozdrawiam

    PrzemekK