  • Data: 2010-02-09 18:55:12
    Temat: Re: foto-radar zdjęcie nieczytelne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:
    > Witam,
    >
    > Straz Miejska przyslala zdjęcie z fotoradaru do mojej zony.
    > Zdjecie jest kompletnie nieczytelne jesli chodzi o osobe kierujaca.
    > Widac jedynie auto i nr rejestracyjny.
    >
    > Zona sklada oswiadczenie, ze w tym dniu samochodem jechal jej maz i syn,
    > ktorzy
    > nie moga dojsc miedzy soba do porozumienia i wskazac, ktory z nich byl
    > kierowca.
    > Oswiadcza w nim ponadto, ze moglaby to zrobic, gdyby przeslane zdjecie
    > umozliwialo
> [...]

    to sa dwie oddzielne sprawy

    jedna to identyfikacja sprawcy wykroczenia, druga to obowiazek
    wlascicela pojazdu wskazania komu powierzylo sie pojazd.

    Pojaz , czyli dokumenty i kluczyki wreczyla konkretnej osobie i ta osobe
    ma wskazac. Nikogo nie interesuje kto w danym momencie jechal
    samochodem, tylko komu go dala.

    I jesli na to pytanie nie odpowie to zarobi grzywne za to ze nie wie i
    to nie ma nic wspolnego z wykroczeniem i zdjeciem.

    Jak wskaze konkretna osobe, to ta osoba dostanie to samo pytanie. Czy
    prowadzila, a jak nie to komu dala samochod.
    Jak nie bedzie wiedziala, to zarobi taka sama grzywne "za niewiedzenia",
    a sama sprawe o wykroczenie sie umorzy z powodu niewykrycia sprawcy.

    tak czy siak ktos z was zaplaci, tylko z innego paragrafu.