  • Data: 2007-04-15 21:22:46
    Temat: Re: definicja funkcjonariusza publicznego
    Od: "Machala" <g...@w...BROWAR.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerr wrote:

    ::
    :: Podepnę się. Czy dyrektor szkoły publicznej jest funkcjonariuszem
    :: publicznym?

    Wg. mojej znajomosci tych przepisow to raczej jest. Bynajmniej tak mowia u
    mnie w szkole.

    W kazdym razie najlepiej chyba do ministerstwa jak napiszesz.
    Ja mialem podobne problemy ze szkola, ale w kwestii nauczyciela - ten bedac
    w klasie na lekcji jest funkcjonariuszem publicznym, ale wychodzac na
    przerwe, czy nawet sprawujac na niej dyzur juz nie. Ot paranoja...

    pozdrowka