  • Data: 2007-04-12 11:42:30
    Temat: Re: co zrobic z uporczywymi telefonami ?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy przypadkiem te numery nie są losowane z puli wszystkich numerów, a
    > nie ze spisu publicznego?

    Nie podejrzewam. Może raz na 2 lata czasem ktoś zadzwoni. PRAKTYKA z nowego
    mieszkania wskazuje, że różnica między ilością reklam akwizytorów
    dzwoniących na zastrzeżony numer i na niezastrzeżony jest bardzo duża.

    Tyle wiem z praktyki. Do tego mogę sobie jedynie dorabiać teorię skąd tak
    duża różnica. Podejrzewam, że handel danymi osobowymi kwitnie i np. Tele2
    wcale nie losuje z 7-cyfrowej liczby, lecz dzwoni pod numery wylosowane z
    jakiejś bazy danych osobowych, niekoniecznie spisu publicznego.

    Poza tym, gdyby dzwonili do losowo wybranych numerów z dowolnej liczby
    7-cyfrowej, to pewnie miałbym telefony do pracy, a dziwnym zbiegiem
    okoliczności do firmy nie dzwonią wcale. Tylko na prywatne numery...

    --
    Lukasz