  • Data: 2007-04-12 12:05:00
    Temat: Re: co zrobic z uporczywymi telefonami ?
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) napisał(a):
    > A musi odebrać jak się numer nie wyświetli? Ja komórki nie odbieram - kto
    > chce się dodzwonić wie że musi się ujawnić. Firmy też zawsze dzwonią
    > "jawnie" więc nie ma problemu gdyby dzwonili np. z przychodni z
    > potwierdzeniem rejestracji do lekarza. Zresztą są chyba "dodatki" które
    > automatycznie takie rozmowy zablokują i nawet telefon nie zadzwoni.

    To samo miałem napisać :)
    Ja też mam taką zasadę, że jak mi się w komórce numer nie wyświetli to
    nie odbieram. Jak ktoś chce być anonimowy, to niech taki pozostanie do
    końca, albo sprawi sobie drugi telefon tylko do dzwonienia :)
    Wracając do tematu - może da się kupić jakiś stacjonarny telefon, w
    którym da się ustawić ignorowanie anonimów.
    Andrzej
    http://album.radom.pl