  • Data: 2007-04-12 11:46:45
    Temat: Re: co zrobic z uporczywymi telefonami ?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Apr 2007 09:47:45 +0200, Multi-DR napisał(a):

    > wpadlem an pomysl z
    > identyfikacja numeru. niestety, jak podejrzewalem ten "dowcipnis" dzwoni z
    > zastrzezonego numeru.

    A musi odebrać jak się numer nie wyświetli? Ja komórki nie odbieram - kto
    chce się dodzwonić wie że musi się ujawnić. Firmy też zawsze dzwonią
    "jawnie" więc nie ma problemu gdyby dzwonili np. z przychodni z
    potwierdzeniem rejestracji do lekarza. Zresztą są chyba "dodatki" które
    automatycznie takie rozmowy zablokują i nawet telefon nie zadzwoni.

    Pozdrawiam,
    Henry