  • Data: 2009-10-21 13:59:43
    Temat: Re: bankowy tytul egzekucyjny
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    VoyteG pisze:
    > ództwo przeciwegzekucyjne - w szczególności na podstawie art. 840

    > To znaczy, ze jak pracownik Banku zrobi przekret lub zostanie
    > umiejetnie wkrecony przez kogos kto zna moj pesel, bo pracownik banku
    > chce miec wyniki w akcji kredytowej, to zgodnie z prawem majac tylko
    > taki pesel sad z automatu zapisze mnie do komornika?

    Tak, zapisze, przy czym później taki pracownik co Cię wkręcił może
    odpowiadać karnie. Albo ktoś, kto Cię wkręcił, czyli np. podrobił podpis
    na umowie kredytowej.

    Na tym właśnie polega BTE, że bank chce działać z zaskoczenia, a sąd
    nadając klauzulę, opiera się na dokumentach banku, uznając je za zgodne
    ze stanem faktycznym.

    --
    Liwiusz