  • Data: 2009-10-21 13:53:18
    Temat: Re: bankowy tytul egzekucyjny
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Paź, 11:50, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > VoyteG pisze:
    ództwo przeciwegzekucyjne - w szczególności na podstawie art. 840
    > par. 1 kpc.
    >
    >    Samo nadanie klauzuli wykonalności było - w świetle otrzymanych przez
    > sąd dokumentów - słuszne, więc większego sensu nie ma się na to żalić.

    To znaczy, ze jak pracownik Banku zrobi przekret lub zostanie
    umiejetnie wkrecony przez kogos kto zna moj pesel, bo pracownik banku
    chce miec wyniki w akcji kredytowej, to zgodnie z prawem majac tylko
    taki pesel sad z automatu zapisze mnie do komornika?